Ha az előző hoteles cikkünk után elgondolkoztatok, hogy használjatok-e digitális kijelzőket a hoteletekben/szállodátokban, akkor most ellátunk titeket néhány tanáccsal, hogy a digitális megoldásokat hogyan és hol érdemes felhasználni, ezzel is megkönnyítve döntéseteket.
1. Lobby, recepció
Az egyik leghasznosabb helyszín a totemek, kijelzők elhelyezésére a hotel lobby/recepció része. Általában ez az a terület, ahol a legtöbb vendég meg szokott fordulni, ezáltal a hotel információt tud csepegtetni a vendégeknek, ezzel lehetőséget adva a keresztértékesítésre, másrészt a vendéknek nem lesz kellemetlen élmény a recepció előtti várakozás. Érdemes nagyméretű érintőképernyős információs oszlopot felszerelni, annak érdekében, hogy a vendégek könnyen észrevehessék. Milyen tartalmat érdemes rajta futtatni? Egyrész promóciós videókat a hotelről a szálloda imázsának növelése érdekében. Másrészt a vendégélmény növelése érdekében a vendégek tájékoztatására digitális térképet a hotelről, fotók és videók a környék nevezetességeiről, gasztronómiai, wellness és sportolási lehetőségekről. Harmadrészt pedig az értékesítés ösztönzésére ideális tartalom a figyelemfelkeltő interaktív tartalom a hotel szolgáltatásairól: étterem, wellness/masszázs, rendezvények, események, akciók.

2. Konferenciatermek, tárgyalók környékén

A digitálisreklám megoldásokat a hotelek konferenciatermében is érdemes elhelyezned. Ennek oka, hogy a papíralapú megállítótábla helyett a digitális táblák növelik a hotel modernitását és segíti a vendégek eligazodását az épületben. Kisméretű (10-12” képátlójú) digitális kijelzőket célszerű felszerelni a termek ajtaja mellé a falra. Milyen tartalom lenne a legideálisabb? Az aktuális rendezvény neve, a cég logója és egyéb fontos információk jeleníthetőek meg a kijelzőkön. A digitális megoldások előnye, hogy a kijelzők tartalma távolról előre megszerkeszthető, időzíthető, így, ha váratlan módosítás lenne a programban, a rendezvény alatt is bármikor módosítható a tartalom.
3. Étterem
A harmadik értékes terület, a hotelek éttermi része, amit a digitális megoldásokkal fejleszteni lehet. Érdemes érintőképernyős kioszkot az étterem bejáratánál elhelyezni, amin több nyelven fut a tartalom, hogy a vendégek megtekinthessék az étel - és italkínálatot, mielőtt belépnének az étterembe. A hagyományos papíralapú regisztráció helyett az étterembe belépve a szobák regisztrációját lehet rögzíteni az érintőképernyős tableten. Érintőképernyős tablet digitális étlappal igény esetén kiegészíthető további tartalommal, mint például speciális éttermi ajánlatok, elégedettségi kérdőívek; tablet védelmi megoldások: biztonsági tok/üveg és a tablet-ek töltésére alkalmas dokkoló.
Hoztunk egy kis ízelítőt a Castellum Hotel Hollókő digitális étlapjáról:
Különféle márkanevű kijelzőink, totemjeink kaphatóak: LG, Samsung, Philips. Ha felkeltettük érdeklődéseteket, és szeretnétek a cégetek kommunikációs felületeit digitális technológiákkal bővíteni, keressetek minket elérhetőségeink egyikén!
Kommentare