top of page

5 tipp, hogy miért érdemes a hotelekben digitális eszközöket használni

Korábbi cikkünkben beszámoltunk arról, hogy a digitális reklám hogyan van jelen az éttermekben. A mostani cikkünkben a szálloda/hotel iparágra helyezzük a fókuszt. Ha kíváncsiak vagytok arra, hogy a digitális reklámnak miért van jelentősége a szállodaiparban, akkor tartsatok velünk, hisz ez a cikk Nektek szól!


hotel, recepció, digital signage
A Holiday Inn Hotel recepciója

Már több szállodában is képviseltetjük magunkat, ilyen például a budaörsi Holiday Inn Hotel és a Castellum Hotel Hollókőn. Többéves tapasztalatunk alapján úgy látjuk, hogy a modern digitális megjelenés óriási versenyelőnyt jelenthet a szállodaiparban, ami fontos szempont ebben a bizonytalan gazdasági környezetben. Összeszedtünk nektek 5 szempontot, amivel bemutatjuk miért érdemes hotelekben #digitalsignage technológiát használnod.


1. Növeli a cég imázsát

A digitális technológia jobb benyomást tehet a vendégekre, illetve növelheti a felhasználói élményt. Mindezek hatásására a hotel presztízsének növekedése mellett hozzájárulhat ahhoz, hogy a vendégek elégedetten távozzanak, így nagyobb eséllyel fognak visszatérni és ismerőseiknek is nagyobb valószínűséggel fogják ajánlani a szállodát, hotelt.


2. Több értékesítésre ad lehetőséget

A digitális eszközökön rengeteg információt lehet megjeleníteni. Az ügyfélélmény és a figyelemfelkeltés fokozása érdekében akár mozgó vagy interaktív tartalmakat is lehet vetíteni a kijelzőkön. A kioszkokat, kijelzőket, totemeket érdemes a nagy forgalmú területekre elhelyezni, hogy messziről is jól láthatók legyenek, ezáltal az érdeklődők kiválaszthatják a számukra hasznos, releváns tartalmat és annak megfelelően tudnak tovább navigálni a felületen. A figyelemfelkeltő digitális tartalom vonzza az emberek tekintetét és növeli a kosárértéket lehetőséget adva a keresztértékesítésre.


3. Az emberi erőforrás tervezhetővé válik

Ebben a bizonytalan gazdasági helyzetben és munkaerőhiányban fontos szempont az emberi erőforrás. Mivel a tartalmak, grafikai kampányok előre időzíthetőek, a kommunikáció automatizálása által az emberi erőforrások igénye előre tervezhetővé válik. Központi rendszerről történik a kép, videó, kommunikáció menedzselése, így az összes kijelző tartalma egy helyről szerkeszthető, és távolról is elérhető.


4. Hosszútávon költséghatékonyabb

A digitális eszközökbe történő beruházást érdemes hosszútávon kezelni. Az eszközök megvétele egy egyszeri nagyobb összeget jelent, amivel a papíralapú kommunikációs anyagokat és a nyomdai költséget minimalizálni lehet. A digitális megjelenés környezetvédelmi szempontból és a cég megítélése szempontjából is előnyös lehet.


5. Hatékonyabb üzleti stratégiát tudsz tervezni

A kioszkokon, totemeken, kijelzőkön többfajta tartalmat lehet megjeleníteni, például digitális kérdőíveket, amik segítségével további hasznos, szinte azonnali, információt lehet kinyerni a látogatók véleményéről, elégedettségéről. Statisztikai rendszerünk méri a megérintett területek számát, illetve megjelenési időtartamát, így azonnali visszajelzést kapunk az interaktív kijelző használatáról, hasznosságáról, valamint arról, hogy milyen területek érdeklik leginkább a vendégeket. A statisztikai eredményekből levonva a következtetéseket, gyorsan tudunk reagálni a változó igényekre, át lehet alakítani a kijelzők tartalmát az ügyfelek igényeit leginkább kiszolgáló verzióra, amely egyúttal a jövőbeli stratégia kialakításában is nagy segítséget nyújthat.


Ha Te is szeretnéd céged kommunikációs felületeit digitális technológiákkal bővíteni, keress minket személyre szabott ajánlatunkért látványtervekkel.


A következő posztsorozatban arról számolunk be Nektek, hogy a hotelekben milyen területen és miért érdemes bevezetni #digitalsignage megoldásokat!













bottom of page