• Digitális Reklám

Digitális étlap a LaMenza étteremhálózatban



Előzmények


Amikor először hallottunk a digitális étlapról, egyből felfigyeltünk a benne rejlő lehetőségekre, de nem szerettünk volna újra átalakításba, nagyobb beruházásba vágni. Amikor nemsokára olyan döntés született, hogy új La Menza étteremmel bővülünk Maglódon, már nem volt kérdés számunkra, hogy krétatábla helyett digitális kijelzőket szeretnénk új, modern éttermünkbe.” – mondta el nekünk a Lamenza Kft ügyvezetője.


Célkitűzések


3 fő célt tűzött ki az étterem, amikor a digitális étlap megvalósításán gondolkodott:

  • figyelemfelkeltő, vevőcsalogató megoldás, vendégek számának növelése

  • az ételkínálat látványos bemutatása

  • egyedül (segítség nélkül) bármikor szerkeszthető legyen a kijelzők felülete


Mindezek mellett olyan megoldást kerestek, ami a valóságnak megfelelően mutatja be az éppen aktuális ételkínálatot. Prioritásnak számított, hogy olyan ételfotók jelenjenek meg a kijelzőkön, melyek megegyeznek azzal az étellel, amire az éhes vevő számít, vagyis ugyanazt kapja, amit a digitális menütáblán lát (pl. a ropogós, aranybarnára sült rántott húst), ezért ételfotózásra specializálódott szakembert hívtak az ételkínálat megörökítésére. (Minden étteremnek javasoljuk, hogy ételfotóikat profi szakemberekkel készíttessék.)


A megvalósítás


Többkörös tárgyalások és helyszíni terepszemlék után ügyfelünknek 4 db 49 átmérőjű digitális monitor egymás mellé történő felszerelését javasoltuk, kitöltve a rendelkezésre álló szabad falfelületet, teret adva annak, hogy minden érdeklődő szemből, a lehető legjobban látható szögből lássa az aktuális ételkínálatot. Természeten nagyméretű kijelzők jöhettek csak szóba, hogy messziről is jól látható legyen a sok ínycsiklandozó, folyamatosan cserélődő ételfotó.


Rántott húsok, tortillák, köretek, saláták, desszertek, kávék, menük mind-mind rákerültek a digitális étlapra. A kreatív tartalom elkészítése során fontos volt, hogy a tartalom megfelelően illeszkedjen a frissen épített étterem stílusához.


Tartalomszerkesztő grafikusunk olyan konstrukciót talált ki, amely látványosan elfér a 4 egymás mellé elhelyezett kijelzőn. Miután megkaptuk az étteremből a frissen készült ételfotókat, grafikusunk készített többféle látványtervet. Az étterem kiválasztotta a számára legjobban tetsző verziót és utána következett a finomítás, az apróbb módosítási kérések, majd megszületett a „végleges verzió”, ami persze a jövőben is folyamatosan fog változni az éppen aktuális étlap alapján.



Eredmények, visszajelzések, tapasztalatok


„A járókelők messziről észreveszik a folyamatosan mozgó képeket, feliratokat és érdeklődve közelítik meg éttermünket. Hatalmas előnyként éljük meg, hogy a kijelzők tartalmát szinte bármikor, bárhonnan tudjuk módosítani, frissíteni. Folyamatosan mérjük vendégeink igényeit, figyeljük melyik ételből, mennyi fogy és az értékesítési tapasztalatok alapján folyamatosan módosítjuk az ételkínálatot. A kijelzők telepítése után kaptunk egy rövid oktatást a szoftver használatáról, így a fotók és az árak cseréje csak néhány mozdulat és már frissül is a tartalom a kijelzőkön. Csupán áramra és internetre van szükség. Semmilyen komolyabb grafikai vagy IT tudást nem igényel a tartalomszerkesztő szoftver használata.” - mondta a maglódi La Menza étterem vezetője.


A tervezett célok megvalósítása:

  • figyelemfelkeltő, vevőcsalogató megoldás, vendégek számának növelése

  • széles ételkínálat látványos bemutatása

  • egyedül (segítség nélkül) bármikor szerkeszthető legyen a kijelzők felülete


„Amennyiben hosszútávon is sikeres lesz a maglódi Lamenza étterem digitális étlapja, a többi - már meglévő - éttermünkben is fontolóra vesszük az átállást világító- illetve krétatábláról a digitális menütáblákra.

- mondtaa Lamenza Kft. tulajdonosa.



LaMenza honlapja: http://grillstation.hu/

0 megtekintés
2_DigRek_logo_picture_white.png

ELÉRHETŐSÉGÜNK

1117 BUDAPEST PRIELLE KORNÉLIA UTCA 19/G, FÖLDSZINT 1.

+36 1 464 43 80

+36 30 639 55 04

KEEP UDPATED

social_icons-06.png