Legutóbbi blogbejegyzésünkben összegyűjtöttük, hogy mik a legnagyobb előnyei a különböző digitális eszközök alkalmazásának fürdők esetében. Ebben az írásunkban jobban elmélyülünk a témában. Vágjunk is bele!
Az előző cikkünkben olvashattátok, hogy a digitális eszközök milyen hatásosak tudnak lenni, és mennyire sokat tudnak segíteni a pozitív első benyomás kialakításában. Most nézzük meg, hogy ha beszereznél egy készüléket, akkor azt a fürdők területén hol lenne érdemes elhelyezni. Az elhelyezésnél a legfontosabb szempont, hogy forgalmas helyre tegyük a kijelzőket, oda, ahol könnyen észrevehetőek, és sok ember fordul meg a környékén. Múltbéli tapasztalataink alapján összegyűjtöttük, hogy fürdők esetében melyek azok a pontok, ahol a legnagyobb hatás érhető el különböző totemek, kioszkok és egyéb digitális megoldások alkalmazásával:
- Bejárat/kijárat
- Gyógyászat
- Közlekedőfolyosók, öltözők
- Főépület
- Masszázs
- Vendéglátás (étterem, büfé)
- Medencék melletti területek
Annak érdekében, hogy lássátok melyik helynek mi az előnye, részletesebben elmélyüljünk a témában.
1.Bejárat/kijárat:
Ha a bejáratnál találkozik a vendég a totemmel, akkor könnyebben fog pozitív első benyomás kialakulni a helyszínről. A vendégélmény és a kosárérték fokozása érdekében érintőképernyős információs totemoszlopot javaslunk, melyen az alábbi tartalmi elemek jeleníthetőek meg:
- belépőjegyek típusai és árai
- szolgáltatások és árai
- digitális 3D térkép útvonalkeresővel az egyszerűbb eligazodás céljából
- eladásösztönzés, keresztértékesítés (, szolgáltatások, események, szálláslehetőségek )
- image képek a fürdő élményelemeiről (folyamatosan rotálva képgalériaként) az egységes - arculatnak megfelelően
- kötelezően megjelenítendő információk: pl. házirend a hagyományos nyomdai anyagok csökkentése céljából
2. Gyógyászati folyosó:
A gyógyászati folyósok közelében elhelyezett eszközök fő előnye a kellemes hangulat további fokozása és a vendégek tájékoztatása. Ilyen megoldás például az érintőképernyős kijelző a gyógyászati recepció falán. Az alábbi tartalmakat érdemes megjeleníteni:
- szolgáltatások látványos megjelenítése: gyógykezelések, gyógykúrák, masszázs, szauna
- szolgáltatások árai
- image képek
3. Közlekedőfolyosók/öltözők
Közlekedő folyósók alatt azokat a fontos áthaladási pontokat értjük, melyek jól frekventáltak, és ahol több vendég megfordul. Itt érdemesebb az érintőképernyős kijelzőket a falra szerelni, hogy ne akadályozzák az áthaladást, és közben könnyen észrevehetőek legyenek, hogy amikor a vendégek elsétálnak az eszköz mellett figyelmük a kijelzőre irányuljon. Javasolt tartalmak:
- digitális térkép az egyszerűbb eligazodás céljából
- eladásösztönzés, keresztértékesítés (szolgáltatások, masszázsok, kezelések, rendezvények, táborok )
- image képek a fürdő élményelemeiről (folyamatosan rotálva képgalériaként)
- külsős, alvállalkozó cégek hirdetéseinek megjelenítése (büfé, étterem, úszásoktatás, táborok, szülinapi zsúrok stb.)
Természetesen ezzel a lista még nem ért véget! A következő blogbejegyzésünkben megírjuk tapasztalatainkat a többi olyan pontról, ahol a legnagyobb hatás érhető el
digitális kijelzők alkalmazásával egy fürdő területén.
留言