top of page

FAQ – 2. rész

Folytassük előző bejegyzésünk gondolatmenetét.


4. Mikor térül meg a beruházás?

A beruházás anyagi szempontjait figyelembe véve érdemes hosszú távon gondolkozni. Egy effajta high-tech megoldás teljesen eltünteti a nyomdaköltséget, illetve a figyelemfelkeltő megjelenésnek köszönhetően versenyelőnyre tehetsz szert, ami kiemel a versenytársaid közül, ezáltal több vásárlóra, és magasabb profitra lehet számítani. Ha ez sikerül, akkor rövid időn belül képes megtérülni a beruházás.


5. Mi a digitális médiamegjelenítés előnye?

Brandépítés:

A digitális megjelenésnek rengeteg előnye van. Egyik legfontosabb előny a cég értékének, brandjének javítása. A digitális megjelenésnek köszönhetően nívósabb benyomást tudsz kelteni a piacon. A grafikai tartalom látványosabb, mint a nyomdai anyagoknál, a „színes-szagos-mozgó” dinamikus tartalmi elemek pedig vonzzák a tekintetet. A figyelemfelkeltő tartalomnak köszönhetően több vásárlót tudsz bevonzani, fokozni tudod a vásárlói élményt, csökkentheted az észlelt várakozási időt, ezáltal elégedettebb ügyfelekre számíthatsz. Ezek mellett nem szabad elfelejteni, hogy a klímakatasztrófa/krízis idején kimondottan fontos szempont a környezetvédelem és az ökotudatosság. Társadalmi felelősséggel foglalkozó „zöld cégeknek” jó piaci megítélése szokott lenni. Ki tudják emelni kampányaikban, hogy nem pazarolnak feleslegesen papírt szórólapokra, illetve rendszeresen lecserélendő plakátokra, hanem digitálisan, „szemetelés” nélkül tudják frissíteni tartalmaikat.


Kényelem, praktika, hasznosság:

A 21. századi munkavállaló számára az egyik „legszűkösebb jószág” az idő. Rengeteg teendőnk van, a legtöbb feladatot tegnapelőttre kellett volna megcsinálni, így a hatékony, praktikus és kényelmes megoldások előnyt élveznek.


A tartalmak távolról (home office) szerkeszthetőek, frissíthetőek, ezáltan nem szükséges a személyes jelenlét. Ezen felül a kampányelemek megjelenítése időzíthető, előre beállítható a monitor/TV ki/bekapcsolása. A módosítások szinte azonnal megjelennek a kijelzőkön, így, ha az utolsó pillanatban kell valamit megváltoztatni (új akciók, programterv módosul, stb.), akkor a #digitalsignage eszközöknek köszönhetően ezt könnyen megteheted. Az okoseszközök használata felhasználóbarát, nem kell hozzá IT tudás, pár órás oktatással könnyedén elsajátítható a rendszer ismerete. A tartalom gyorsan elkészíthető, rövid az átfutási idő, és nem kell nyomdába „rohangálni”, illetve napokat várni a nyomtatásra (ennek értelmében természetesen nyomdaköltség sincs). A digitális tartalom értelemszerűen tartós, nem megy tönkre, mint a nyomtatott papíralapú marketinganyag. Ha újra szeretnénk használni, elővesszük, módosítunk rajta egy kicsit és már mehet is kijelzőkre, ezáltal hosszú távon nézve a nyomdaköltség hiánya miatt költséghatékony megoldásnak bizonyul.


6. Milyen Internet szükséges a rendszer üzemeltetéséhez, és mekkora a rendelkezésre álló tárhely?

Bármilyen szélessávú Internet megfelelő a rendszer üzemeltetéséhez, akár vezetékes, akár mobil, akár wifi. A tartalom frissülése a feltöltendő anyagok méretétől, illetve a szélessávú Internet minőségétől függ. Alapesetben a tárhely 1 GB-os, mely igény estén bővíthető.


7. Miért jobb a pendrive helyett a központi menedzsmentrendszer?

Véleményünk szerint a pendrive kényelmetlen, idejétmúlt megoldás. A kijelzőkön megjelenő tartalom módosítása esetén számítógépre van szükség, ki és be kell helyezni a TV készülékekbe a pendrive-ot, ami esetleg el is tűnhet. Megoldásunkkal közvetlenül lehet információt nyújtani a vendégek részére egy modern központi vezérlésű rendszeren keresztül, mely tetszés szerint bővíthető, kiterjeszthető újabb kijelzőkre is. A rendszer lehetőséget ad azonnali információközlésre a vendégek részére pl. akciós ételek, 2-t fizet 1-et kap koktél akció, új a’la carte ételválasztékkal bővültünk, focimeccs közvetítés lesz, vihar várható, stb. Nem szükséges pendrive-val szaladgálni. A fontos üzenet valamennyi képernyőn azonnal megjeleníthető figyelemfelkeltő módon színes animációkkal, villogó, mozgó feliratokkal. Ezen felül a kijelzőkön megjelenő tartalom időzíthető pl. ebédidőben az aznapi ebéd menü, délután az a’la carte választék, koktélkínálat, speciális ajánlatok, hétvégi ételkínálat, programok jeleníthetőek meg, így nem ugyanaz az „unalmas” tartalom jelenik meg órákon, napokon, heteken, keresztül.


reklám fürdő digitális signage
Kijelzőink a Rudas Gyógyfürdőben

Ha esetleg átmenetileg nem lenne Internet, az sem gond, mivel a tartalmat letölti a MiniPC és ha újból van Internet frissülnek a módosítások. Rendszerünk külső behatásoktól független, a folyamatos tartalom megjelenítését nem zavarja meg külső tényező pl. TV készülék kikapcsolódása. Előre beállítható, mikor kapcsoljon be és ki a kijelző.


8. A fentieken kívül miben tudunk még szolgálatodra állni?

Komplex megoldást kínálunk a grafikai tervezés, illetve ügyfélszolgálat terén. A kijelzőkön megjelenő összes tartalmat kezeljük, frissítjük színes animációkkal, videókkal, látványos képi elemekkel tesszük figyelemfelkeltővé.


Díjmentes oktatás keretében 1-2 óra alatt tanítjuk meg tartalomszerkesztő szoftverünk használatát. Az összes kijelző 1 számítógépről kezelhető, bárhonnan be lehet jelentkezni (iroda, otthon, nyaralás, stb.), csupán áramra és szélessávú Internetre van szükség a módosítások megjelenítéséhez. Ha bármilyen nehézségbe ütközik a tartalmat szerkesztő kolléga, telefonon segítséget nyújtunk, illetve igény estén kezeljük a kijelzőkön megjelenítendő tartalmat.



Reméljük tudtunk nektek segíteni a #digitalsignage-al kapcsolatos kérdéseid megválaszolásában. 😊 Ha egyéb kérdéseid merültek fel, vagy ha kedvet kaptál a szolgáltatásunk/ okoseszközeink igénybevételéhez, akkor keress minket bizalommal elérhetőségeink egyikén. Látogass el bemutatótermünkbe és próbáld ki személyesen interaktív digitális eszközeinket, megoldásainkat!


Címünk: 1117 Budapest, Prielle Kornélia utca 19-35/G.






















bottom of page