top of page

Kételkedsz, hogy van-e létjogosultsága a digitális reklámnak a kereskedelemben?

Frissítve: 2023. júl. 4.

Napjainkban a digitális technológia szerepe folyamatosan felértékelődik a kereskedelemben. Egyre több iparágban kap nagyobb hangsúlyt a digitális megjelenés. A Digitális Reklámnak az ügyfélköre többfajta iparágból tevődik össze: éttermek, szállodák, gyógyszerárak, fürdők, áruházláncok stb. Ha érdekel, hogy a digitális reklám megoldások hogyan tudnak érvényesülni irodaházakban, kórházakban, fürdőkben, hotelekben, éttermekben, akkor klikkelj a téged érdeklő kifejezésre a felsoroltak közül.


Kételkedsz abban, hogy a digitális reklámnak van-e létjogosultsága a kereskedelemben? Ha igen, gyere, és olvass tovább! Összeszedtünk neked néhány kutatási eredményt, ami a kereskedelem digitális transzformációjával kapcsolatos:

digitális reklám, gyógyfürdő, okoskijelző, bejárat, versenyelőny, totem
  • 8-ból 10 ügyfél lépett be boltba csupán azért, mert digitális reklám felkeltette az érdeklődését.

  • A vásárlók több mint 40%-a szerint a digitális kijelzők megváltoztathatják a megvásárolt termékek listáját.

  • A megkérdezettek 68%-a egyetértett azzal, hogy a digitális reklámhirdetések befolyásolják a jövőben megvásárlandó termékekre vonatkozó döntésüket.

  • A megkérdezettek 71%-a mondta, hogy a digitális hirdetőtáblákon futó reklámok figyelemfelkeltőbbek, mint az online hirdetések és 46%-a nyilatkozta, hogy figyelemfelkeltőbbek a televíziós hirdetéseknél.

  • A digitális hirdetések visszahívási aránya 83%.

  • Egy márka ismertségének 23%-os növekedése figyelhető meg, ha a közösségi média kampányt digital signage hirdetésekkel is erősítik.


Milyen kiaknázatlan lehetőség rejlik a digitális eszközökben?

Jóval szélesebb körű és ügyfélbarátabb kommunikációra nyílik lehetőség a #digitalsignage megoldásoknak köszönhetően. Egyrészt tudsz weben, mobilon, eladótérben, illetve köztereken kommunikálni. Javíthatod a vásárlói élményt az azonnali információáramlással pl. mik az aktuális kedvezmények, mennyi akciós termék van még raktáron stb. Ezen felül a fizetési lehetőségeidet is bővíteni tudod automata pénztárok segítségével, ami még inkább javíthatja az ügyfélélményt. Nem utolsó sorban pedig nagyobb profitra tehetsz szert a keresztértékesítéseknek, illetve a vásárlási élmény mérésének köszönhetően.



Milyen kialakítási lehetőségekben érdemes gondolkozni?


1. Kültér

digitális reklám, kirakat, okoskijelző, étterem, bejárat, versenyelőny

A digitálsignage megoldások közül az információs totemeket, kijelzőket érdemes lehet kültérre elhelyezni, akár parkolóba, akár a bajárat elé. Az extra magas fényerőnek köszönhetően a készülékek könnyen odavonzzák a tekintetet, így nagyobb eséllyel tehetsz szert új vásárlókra. Éttermek esetében érdemes megjeleníteni az aznapi menüt, ínycsiklandozó képekkel, parkolók esetében fel lehet tüntetni az üres parkolóhelyek számát vagy akár a legközelebbi parkolóhelyet is.



2. Kirakat, ablak és bejárati ajtó

digitális reklám, kirakat, okoskijelző, étterem, bejárat, versenyelőny

Akár a kirakatba is elhelyezheted a kijelzőket. Ebben az esetben is érdemes magas fényerejű kijelzőket használni a jobb láthatóság érdekében. Azokban az esetekben ajánljuk ezt a megoldást, ha nagy konkurenciával kell megküzdened, hiszen a figyelemfelkeltő digitális megjelenésnek köszönhetően versenyelőnyre tehetsz szert. Akár kérhetsz egyedi méretre gyártott világító LED táblát, ahol meg tudod jeleníteni a nyitvatartási időt, elérhetőséget, hívogató termékeidet. Ez a megoldás modern megjelenést kölcsönözhet, ezáltan növelni tudod a céged presztízsét, illetve hosszútávon mindenképpen költséghatékony megoldásnak bizonyul.


digitális reklám, árutér, bolt, okoskijelző, totem, versenyelőny, kávé, kávézó

3.Bejárat (beltéri rész)

digitális reklám, árutér, bolt, okoskijelző, totem

A bejárathoz közel a beltéri részhez érdemes nagyméretű kioszkokat állítani. Ez a hely nagyszerű választás abból a szempontból, hogy minden vásárló keresztülsétál az üzlet/iroda ezen részén, így sok emberhez eljut a tartalmad. Ezeken a nagyméretű, impozáns, imázsnövelő kijelzőkön megjeleníthetsz digitális ügyfél-elégedettségi kérdőívet, amivel anonim módon adatokat tudsz gyűjteni vásárlóidtól, amiket a későbbiek során felhasználhatsz a stratégiaalkotás során. Ezen felül növelni tudod az ügyfélélményt az érintőképernyős információs totemoszlop digitális térképével és látványtervével.




4. Vásárlói tér


A vásárlói térben elhelyezett eszközök kapcsán számos marketing lehetőséged van. Mivel a nagy bevásárlóhelyeken nagy versennyel szembesülnek a különféle cégek, így érdemes lehet a #digitalsignage megoldásokkal kiemelkedni, és több potenciális vásárlót bevonzani. Ezt megteheted akár az érintőképernyős információs totemoszlopok segítségével, ahol digitális térképpel segítesz a vásárlókat a termékedhez navigálni. Figyelemfelkeltő lehetsz a mennyezetről belógatott vagy a falra szerelt információs kijelzőkkel, amiken a termékeddel kapcsolatban látványtervet tudsz vetíteni vagy akár tájékoztató anyagot tudsz megjeleníteni rajtuk. Digitális LCD polc kijelzőket is felszerelhetsz, amiken figyelemfelkeltő tartalmat jeleníthetsz meg egyedi tartalommal. Éttermi részlegben pedig digitális étlappal tudod növelni céged presztízsét.


digitális reklám árutér, bolt, okoskijelző


5. Shop Assistant Telefonos Ügyfélszolgálati rendszer

digitális reklám, shop assistant

A fentieken kívül igényelheted a Shop Assistant rendszerünket is. Ez lehetővé teszi a magasabb szintű vásárlói élményt, elégedettebb és lojálisabb vevőket, mivel a rendszernek köszönhetően minden fontos információ azonnal elérhetővé válik. Az ügyfélélmény növelés mellett pedig kevesebb ügyfélszolgálati személyzetre van szükséged.



Miért éri meg digitális eszközökbe ruházni?


Saját tapasztalat alapján elmondhatjuk, hogy a modern digitális megjelenés fokozza az ügyfélélményt és növeli a vállalat imázsát, hiszen a figyelemfelkeltő digitális tartalomnak köszönhetően odavonzza az emberek tekintetét és növeli a kosárértéket lehetőséget adva a keresztértékesítésre is. Nagy kényelmet és hatékonyságot tud biztosítani a digitális megjelenés, hiszen előre időzíthetőek a grafikai kampányok, akciók, lehetőség van a kommunikáció automatizálása. Másik nagy előny, hogy az összes kijelző tartalma egy helyről szerkeszthető, frissíthető, így nagyfokú rugalmasságot biztosít, az adott helyzethez rugalmasan alkalmazkodó megoldást jelent a használatuk.



Miért érdemes a Digitálisreklám.hu Kft-vel együttműködni?


A magyar piacon már több, mint 25 éves műszaki tapasztalatunk van. Ügyfeleink számos iparágban megtalálhatók, pl. étterem, hotel, irodaház, bevásárlóközpont, fürdő, kórház. Komplex megoldást kínálunk, például elkészítjük a tervezést, látványtervet, grafikai megoldásokat, vállaljuk a telepítést, a tartalom menedzsmentet és frissítést, illetve a karbantartást is. Ezáltan nem csupán készülékeket kínálunk, hanem az üzemeltetéssel kapcsolatos egyéb szolgáltatást is vállaljuk. Saját fejlesztésű szoftvert tudunk nyújtani a legmodernebb felhőalapú vagy szerveres html5 technológiával, amely rugalmas, egyedi és könnyen igényekre szabható. Központi és helyi menedzsmentre is lehetőség nyílik, egységes rendszer függetlenül a kijelzők méretétől, fajtájától, az elhelyezések számától. Emellett, ha még bizonytalan vagy, hogy szeretnél-e egyből beruházni a digitális megoldásokba, akkor van lehetőséged első körben kibérelni a totemjeinket, kioszkjainkat, kijelzőinket, ami segít a döntés meghozatalában.


Ha a cikk olvasása után rájöttél, hogy számodra is hasznos, és üzletileg jó döntés lenne a digitális megjelenés, akkor keress minket bátran elérhetőségeink bármelyikén!













bottom of page