• simpesdesign

Hotelek - első rész

A korábbi cikkünkben beszámoltunk arról, hogy a digitális reklám hogyan van jelen az éttermekben és a fürdőkben. A mostani cikkünkben a szálloda/hotel iparágra helyezzük a fókuszt. Ha kíváncsiak vagytok arra, hogy a digitális reklámnak miért van jelentősége a szállodaiparban, akkor tartsatok velünk!


Már több szállodában is képviseltetjük magunkat, ilyen például a budaörsi Holiday Inn Hotel és a Castellum Hotel Hollókőn. Többéves tapasztalatunk alapján úgy látjuk, hogy a modern digitális megjelenés fokozza az ügyfélélményt, hasznos funkciókat lát el, és ami nem utolsó, növeli a vállalat imázsát.


hotel recepció digitális reklám
A Holiday Inn Hotel recepciója

Tudjátok, mennyi pozitív hatása van a hotelek esetében a #digitalsignage technológiának? Összegyűjtöttünk néhányat:


- A figyelemfelkeltő digitális tartalom vonzza az emberek tekintetét és növeli a kosárértéket lehetőséget adva a keresztértékesítésre.


- Előre időzíthetőek a grafikai kampányok, a kommunikáció automatizálása által az emberi erőforrások igénye előre tervezhetővé válik.


- Központi rendszerről történik a kép, videó, kommunikáció menedzselése, így az összes kijelző tartalma egy helyről szerkeszthető, és távolról elérhető.


- Papíralapú kommunikációs anyagok csökkentésével és a nyomdai költségek minimalizálásával a környezetvédelmi szempontokat is előnyben részesíti a digitális megjelenés.


- A nagy forgalmú területeken, közlekedőfolyosókon rengeteg információt lehet megjeleníteni az interaktív kijelzőn, melyek messziről is jól láthatók.


- Az érdeklődők kiválaszthatják a számukra hasznos, releváns tartalmat és annak megfelelően tudnak tovább navigálni a felületen.


- Digitális kérdőívek segítségével további hasznos, szinte azonnali, információt lehet kinyerni a látogatók véleményéről, elégedettségéről.


- Statisztikai rendszerünk méri a megérintett területek számát, illetve megjelenési időtartamát, így azonnali visszajelzést kapunk az interaktív kijelző használatáról, hasznosságáról, valamint arról, hogy milyen területek érdeklik leginkább a vendégeket.


- A statisztikai eredményekből levonva a következtetéseket, gyorsan tudunk reagálni a változó igényekre, át lehet alakítani a kijelzők tartalmát az ügyfelek igényeit leginkább kiszolgáló verzióra, amely egyúttal a jövőbeli stratégia kialakításában is nagy segítséget nyújthat.


Ha Te is szeretnéd céged kommunikációs felületeit digitális technológiákkal bővíteni, keress minket személyre szabott ajánlatunkért látványtervekkel.


A következő posztsorozatban arról számolunk be Nektek, hogy a hotelekben milyen területen és miért érdemes bevezetni #digitalsignage megoldásokat!


Addig is egy kis ízelítő a Castellum Hotel digitális étlapjából: