• simpesdesign

A digitális reklám előnyei fürdők esetében – harmadik rész

Ahogy előző blogbejegyzésünkben írtuk, folytatjuk a listát, hogy hol érhető el a legnagyobb hatás digitális kijelzők alkalmazásával egy fürdő területén.


4. Főépület:

Totem és fali kijelző a Rudas Gyógyfürdő bejáratánál

A fürdő főépületbe olyan digitális megoldásokat javasolunk, melyek távolról is jól láthatóak, segítik a vendégek eligazodását a fürdőben, csökkentik a hagyományos nyomdai anyagok mennyiségét, így átláthatóbbá teszik a fürdőt és értékesítő ösztönző hatásuk van. A fürdő imázsának növelésére nagyképernyős kijelzőkön javasoljuk látványos hangulatképek vetítését akár kellemes hangeffektusokkal. Amennyiben nemzetközileg is elterjedt fürdőről beszélünk, ahol sok külföldi turista megjelenik, érdemes angolnyelvű tartalmakra is gondolni.



5. Masszázs/pihenő digitális megállító tábla:


Megállító tábla a szolgáltatások részlegen (látványterv)

A masszázs szolgáltatás promótálására javasoljuk a hagyományos, idejétmúlt, megállító táblák helyett a könnyen mozdítható digitális táblák alkalmazását, hiszen látványosabbak, modern megjelenést kölcsönöznek, így a vendégek számára könnyebben észrevehető, és nagyobb valószínűséggel veszik igénybe a szolgáltatást.




6. Étterem modern digitális menüvel:


Digitális menü az étteremben

Az éttermi részben a hagyományos kézzel írt táblák helyett digitális étlapot javasolunk fali kijelzőkön. Előnyük a következők:


- látványos, modern megjelenés, mely segíti a vendéget az ételválasztásban

- csökkenti az észlelt várakozási időt, fokozza a vendégélményt

- könnyen, gyorsan cserélhető digitális tartalom, napi menü megjelenítése



7. Medencék környéke:


Megállító tábla a medencénél (látványterv)

A medencék környékére könnyen mozgatható, gurulós megállító táblák használatát javasoljuk, melyek igény szerint az adott helyszínre guríthatóak, akár rendezvényeken is felhasználhatóak irányító táblaként. A kijelzők első oldali védelmét műanyag plexi réteg biztosítja.





A fürdőkkel kapcsolatos bejegyzésünk végéhez érve kaphattatok néhány hasznos útmutatót és tanácsot, hogy az eddigi tapasztalataink alapján hol érdemes elhelyezni az okos kijelzőket, illetve milyen tartalmak megjelenítését ajánljuk a pozitívabb vendégélmény, és a fürdők imázsának növelése érdekében. Amennyiben nem gondolkoztok új kijelzők beruházásán, van lehetőségetek a meglévő kijelzőtöket felokosítani. Ti hol helyeznétek el kijelzőket?


Ha újra elolvasnátok az előző bejegyzéseket a témával kapcsolatban, akkor itt megtehetitek:

A digitális reklám előnyei fürdők esetében – első rész

A digitális reklám előnyei fürdők esetében – második rész


2_DigRek_logo_picture_white.png

ELÉRHETŐSÉGÜNK

1117 BUDAPEST PRIELLE KORNÉLIA UTCA 19/G, FÖLDSZINT 1.

+36 1 464 43 80

+36 30 639 55 04

KEEP UDPATED

social_icons-06.png