top of page

A digitális reklám iparág térhódítása irodaházakban

Korábbi cikkeinkben írtunk néhány iparágról, ahol jelen vagyunk: vendéglátás, hotelek, éttermek, fürdők, egészségügy. A DigitálisReklám.hu Kft. az irodaházakból sem hiányozhat! Hogyan lehet kamatoztatni a digitalsignage előnyét az irodaházakban? Olvass tovább, és megtudhatod! 😉


Az irodaházakban a modern digitális megjelenés fokozza az ügyfélélményt és növeli a vállalat imázsát, emellett a figyelemfelkeltő digitális tartalom odavonzza az emberek tekintetét és növeli a kosárértéket, lehetőséget adva a keresztértékesítésre. Az összes kijelző tartalma egy helyről szerkeszthető, frissíthető, a központi rendszerről történő kép, videó, kommunikáció menedzsment, illetve az eszközök távoli elérése rugalmas, így az adott helyzethez rugalmasan alkalmazkodó megoldást jelent. Mivel lehetőség nyílik a kommunikáció automatizálása, az emberi erőforrás igények előre tervezhetővé válnak, és nem utolsó szempont a papíralapú kommunikációs anyagok csökkentése, nyomdai költségek minimalizálása és környezetvédelmi szempontok előnyben részesítésével.


Összeszedtünk nektek néhány tippet, hogy az irodaházak egyes területén milyen kijelzőt, milyen céllal érdemes használni.


1) Kültér (épület külső fala)

digitális reklám épület külső fala iroda irodaház

A kültéri kijelzők fő célja, hogy jól látható legyen, és már messziről odavonzza a járókelők figyelmét, ezzel növelve a vásárlóerőt/ vásárlási potenciált. Az épület külső részén érdemes elhelyezni kültéri, időjárásálló, vandálbiztos információs kijelzőt, melynek extra magas fényereje már távolról vonzza a tekintetet, így akár a gyalogosok és autóvezetők figyelmét is felkeltheti.



2) Kirakat/ablak és bejárati ajtó

digitális reklám kirakat ajtó bejárat iroda irodaház

A kirakatban és a bejárati ajtónál elhelyezett kijelzők egyik funkciója a figyelemfelkeltés, illetve a modern megjelenésnek köszönhetően a cég presztízsét is emelheti a kijelző. A fényviszonyok tekintetében extra magas fényerejű kijelzőkben érdemes gondolkozni. Ha nem szeretnél túl sokat költeni professzionális kijelzőre, akkor lehetőség van egyedi méretre gyártott világító LED tábla használatára is, melyen feltüntethető a nyitvatartási idő és az elérhetőségek. Kellemes első benyomást tehet, így nagyobb lehetőség van új ügyfelek/vendégek bevonzására.


3) Bejárat (beltéri rész)

digitális reklám bejárat beltér iroda irodaház

A bejáratnál nagyméretű, impozáns, imagenövelő kijelzőket célszerű elhelyezni. Ezek a kijelzők több funkciót is elláthatnak. Ha a bejárat környéke várakozóként is működik, akkor lehet sorszámhúzó, dokumentumolvasó, vagy esetleg vonalkód, QR kód olvasó kioszkban gondolkozni. A járványügyi helyzet kapcsán pedig hőkamerával vagy Covid e-kérdőívvel ellátott kioszkok is hasznosak lehetnek. Digitális ügyfél-elégedettségi felmérést is lehet végezni a kioszkon, ami hozzájárulhat a szolgáltatások minőségének fejlesztéséhez.


4) Ügyféltér

digitális reklám ügyféltér iroda irodaház

A digitális kijelzők részletes információkat biztosítanak a vendégeknek, ügyfeleknek, dolgozóknak, segítik az eligazodást az épületben és csökkentik az észlelt várakozási időt. Tartalmuk távolról könnyedén szerkeszthető, frissíthető, előre időzíthető. Az ügyféltérnél javasoljuk az ügyfélhívó, ügyfélirányító kijelzőket, a fali/mennyezetről belógatott tájékoztató kijelzőket és/vagy az érintőképernyős információs totemoszlopot digitális térképpel segítve az eligazodást az épületben.


5) Ügyfélszolgálati pult

digitális reklám ügyfélszolálati pult iroda irodaház

Érdemes lehet 23”, vagy 32” képátlójú érintőképernyős kijelzőt elhelyezni az ügyfélszolgálati pultnál, melyen több nyelven is megjelenhet a tartalom, és igény esetén kiegészíthető további funkciókkal: speciális ajánlatok, elégedettségi kérdőívek, piackutatás, értékesítés, reklamáció kezelése.



6) Tárgyaló

digitális reklám tárgyaló iroda irodaház

A tárgyalók bejáratánál célszerű modern, kisméretű kijelzőket kihelyezni, mely feltűnteti a tárgyaló aznapi időpontfoglalásait, így hozzájárulva a transzparens, hatékony információáramláshoz, és a zavarlatan tárgyalások lebonyolításához.



7) Lift

digitális reklám lift iroda irodaház

A liftekben csak kisméretű információs kijelzőkben érdemes gondolkozni. Nagyszerű lehetőséget biztosít a tájékoztató anyagok és promóciók vetítésére, lévén, hogy a kevés inger következtében a liftet használók figyelmét jobban megragadja a kijelzőn futó tartalom.


Fontos megemlíteni, hogy az alkalmazott technológia egy felhőalapú rendszeren keresztül működik, így szinte bármikor, bárhonnal szerkeszthető, csapán szélessávú Internetre van szükség a tartalom frissítéséhez.


A következő cikkünkben az általunk fejlesztett Digitális Elektronikus Keretrendszerről (SolideEyes) fogunk írni. Ha felkeltettük érdeklődésedet, tarts velünk! ;)

bottom of page